Dagen

Ja då har man haft besiktning i lägenheten då. Fy vad jag inte tyckte om hon som kom för att utföra besiktningen blä på henne säger jag bara. Men aja alla människor kan ju inte vara trevliga.
Mamma va snäll och städa under badkaret eftersom tanten som bode där innan inte hade gjort det men det var inte så konstigt hon kunde ju inte få bort skyddet från badharet för man va tvungen att lyfta upp det en bra bit för att sedan gå bort det.
När mamma lyfte bort skyddet så såg vi även att det var ett element bakom :/ Ska nog kolla om dom har någon möjlighet att ta bort det där ifrån (varför har man ett element vid badkar?)
Iaf så fick jag diskat lite till menhar fortfarande en del kvar.

Imon ska jag och mamma dit igen och då blir det städa golven och sätta ihop dubbelsängen : )
Och snart så är det dax att flytta in kanske :D
Måste dock fixa väggarna och skit med. Så att det ser lite hem trevligt ut. Men som sagt för ta det pö om pö.
Rask kom och hälsade på och drack kaffe och tjötade när jag och mamma höll på att fixa lite : )
Det var mycket trevligt.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0