Piss i hell

Först så ringde jag till soc för att få reda på var mina pengar är men dom kunde inte svara på det via tele var tvungen att åka ner för att visa mitt legitimation men först så var mormor snäll och kördemig till lägenheten för att kolla om jag hade fått någon post men icke.
Så blev att åka till soc i Lerum och kolla och då fick jag reda på att dom hade skickat mina pengar på avi vilket betyder att jag måste åka till lägenheten igen sen och kolla posten och imon åka in till stan för att banken inte är öppen i lerum. Jötte roligt men jag måste ha in pengarna på min bank innan måndag så jag har inte så mycket val.
Så nu är det ju bara att hoppas att avit är med posten som kommer idag annars så är det ILLA.

Well well nu ska jag dricka kaffe och kanske fixa lite musik på mp3n så jag har något bra att lyssna på när jag åker till lägenheten sen igen.
Seriöst jag orkar inte med det. Men men jag måste ju.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0