God morgon

Först vaknar men av att mamma ringer och säger att hon skulle ta en tidigare buss till min lägenhet för att dom ska komma och besikta och när jag har lagt på och stängt av klockan så ringer min handledare på arbetsförmedlingen och säger att mötet är inställt på grund av trasig bil så nu sitter jag här och ska äta frulle och senare åka till lägenheten så att jag är där typ halv 1 eller något.

Igår så va jag i partille och efter det så va jag och mamma å tittade på två 90 sängar som jag sedan köpte billigt : ) Vill nämnligen ha en dubbelsäng i lägenheten så nu e det bara att damsuga den lite, köpa madrasskydd och en bäddbadrass sen kan jag sova i den :P

Aja nu ska jag iaf äta frulle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0