:)

Dagen började med att gå upp vid 7 för att åka till partille men när jag kommer till tåget så är det jag ska med inställt och det andra sent och jag hade inte alls lust att stå och vänta på tåget i kylan så jag gick hem ist och åkte inte till partille.

Sen vid 11 halv 12 kom moster och vi lassade in nästan allt jag hade hemma som vi skulle ta med oss till lägenheten. Blev fixa i köket diska upp det mesta och ställa in det i skåpen :) Fick gjort en del men kunde inte torka all disk för glömde ta med mig mina diskhanddukar :P hehe, man kan ju inte tänka på allt. Hehe.

Gick igenom lägenheten och hittade en massa fel som jag måste ringa angående så att dom kan komma och kolla på det.
Tanten som bodde där innan mig hade inte städat under badkaret (samt slarvstädat hela lägenheten) så antingen får förbo komma och städa upp det eller så får dom anlita någon till att göra det för det tänker absolut inte jag att göra fy fan vad äkligt + att det inte fanns något rör från badkaret ner till brunnen hur har dom tänkt där, är det meningen att hela badrummet ska dränkas i vatten eller ?!
Så a det är en del att fixa med.

Imon är sista dagen för mig i partille så blir till att skriva på en massa papper sen säger jag hej då till projektet i partille så skönt.
Efter det om mamma fixar bil eller något så ska vi åka och kolla på en dubbelsäng som jag har hittat som jag ska ha i lägenheten och isf också åka och köpa en bäddbadrass till den så man kan flytta in helt sen :)
Men det återstår att se.

Iaf under denna veckan så kommer jag nog vara en del i lägenheten och fixa och dona så att det bli hemtrevligt :)
Men hade iofs behövt tapetsera om eller måla för tapeterna är sletna och a jag vet inte vad inte fina iaf.

Nu orkar jag inte skriva mera inte för stunden iaf :)
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0