20.50

Inte skrivit på några dagar men sånt som händer :P hehe. sak bättra på mig.
Men iaf dessa dagar har jag varit på bio med Johanna blev Änglagård - Tredje gången gillt, trode inte att den skulle vara bra då jag inte är så förtjust i svenska filmer men den va bra.
Sen så har jag bakat kolakakor med Sara sen så har jag la inte gjort specielt mycket dom senaste dagarna.

Idag så åkte jag och mamma till allum iaf för att kolla lite på lindex där hittade jag en body (10:-) till bebisen och en tröja (25:-) till mig. Sen så bestämde vi oss för att ta en sväng till stan med så gick snabbt till tåget för att hinna med det in till stan och kolla på lindex där med då hittade jag ett skärp (37,50:-), ett par skor (50:-) och en mascara : ) Fynda fynda fynda : ) Det var ju halva rea priset så man får ju passa på : )

Imon blir det till att tvätta det som ska vara i spjälsängen, vaggan, vagnen samt kläder täcke kudde, åkpåse och en massa annat. Så ska tvätta från 11 - 15 :)
Ska bli skönt att bli klar med det så behöver man inte tänka på det senare : )

Nä nu ska jag la inte skriva så mycket mera funderar på om jag ska sätta på lite te och sätta mig i soffan och titta på någon film eller något.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0