2011

Hoppas alla hade en trevlig/rolig nyår jag hade en mycket trevlig nyår med Camilla och resten :) Saknade dock min älskling men hoppas på att fira nästa nyår med honom :D
Jag halv sov sittandes i soffan innan 12 staget va så sjukt trött + att dom tittade på det tråkigaste (hockey) så jag passade på att vila ögonen innan vi skulle klä på oss och bege oss ut.

När jag vaknade i morse så gick jag upp och åt frukost sen gick jag och la mig igen va så trött. Men nu är jag uppe iaf och försöker komma på 15 jobb som jag kan tänka mig att jobba med inte det lättaste vill jag säga har kommit på 4 än så länge så får se hur det går med det, har tills på måndag klockan 12 på mig :)

En bild på mig innan jag drog till floda.


På Camilla och mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0