19.00

Kan ju först säga Grattis till mamma som fyller år idag och morfar som har namnsdag. :)

Idag så har jag och Johanna varit inne istan. Var och hämtade ut min baby box från babyproffsen :)
Så nu är det avklarat och behöver inte tänka på det vilket är skönt. : )
Imon så ska jag nog till lägenheten och dammsuga soffkuddarna så man har det gjort med och kanske montera ihop soffbordet och hänga upp lite kläder på galgar :D
Och efter det blir det äta mat hos pappsen.

Just nu känner jag inte för att göra något alls men jag måste till affären och handla vilket jag inte ser fram emot för det är skriskobanna där ute.
Hade bara velat lägga mig i sängen och läsa eller ta mig ett bad kanske :D Det hade varit skönt.

Yeye tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0