14.49

Mamma jag och sara va på öst hjälpen en loppis i jonsered idag :) Fanns massa roligt och bra att ha saker men har inga pengar nu men lär åka dit någon gång igen alltid kul att gå på loppis :D

Sen på vägen hem åkte vi till lerum och kollade på köks stolar som morfar hade i sitt förrådd som jag ska ta med mig till lägenheten någon dag så man har något att sitta på eftersom stolarna jag har där just nu typ kommer gå sönder :P hehe.
+ att vi har fixat så att en kan köra min soffa till lägenheten men det blir av söndag nästa vecka :)
Och så fick jag köpa Jennies soffbord för 150 så kör hon det till lägenheten med : )
Nu känns det som att man kommer igång med allt i lägenheten :D Underbart.

Inatt så sov min älskling över här vi har ju inte träffats på ett tag så det var mysigt.
Och ikväll blir det bara att slappa kolla på film och så. Finns inte så mycket annat att göra. Och skit väder har vi med regn regn och åter regn.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0