14.02

Usch säger jag bara vaknade när mamma var uppe men ville inte gå upp då så låg och lyssnade på när hon och johanna satt och pratade med varandra jag gick upp vid halv 9 eller något.
Johanna drog till son mormor och sen drog jag ner till lerum för att gå ett ärende.

Nu har jag varit hemma en tag och jag har gjort chokladbollar som jag sitter och äter och dricker kaffe till så klart : ) Mumms.



Har även diskat så att man slipper tänka på det och nu funderar jag på om jag ska starta tvättmaskinen om jag kan komma underfund hur det var man gjoirde : P men det ska nog gå bra. hehe.

Nä nu har jag inget att skriva så ska sitta och njuta av mina chokladbollar och sitta och spela lite eller något :)

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0