10.42

Tjenixen :)

Igår va en riktigt trevlig och mysig dag.
Dagen började med att jag puttade på Johanna för att hon skulle vakna (som vanligt) :)
Sen åt vi frulle och fixade oss drog till Lerum för att dra till systemet för att Johanna och Denise skulle dricka lite vin.
Drog till lägenheten och fixade lite och så kom Denise och Lucas och drack kaffe och tjötade.
Sen drag vi över till Denise och tjötade mera där och så skalade hon räkor och så senare satte vi oss och åt :D

En riktigt trevlig dag vill jag säga det var ett tag sen man hade en sådan.

Planerna inför dagen vet jag inte riktigt får se om jag kanske åker till lägenheten eller om jag bara håller mig hemma idag för imon kommer pappa och hjälper till att köra soffan till lägenheten :)

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0