10.15

Vaknade första gången vih 05.30 idag då mamma var uppe.
Gå på toa och sen gick jag och la mig igen tog ett tag innan man sonmade om men somnade en stund iaf. Sen ringer mobilen det var någon från något byggföretag och frågade om jag var hemma för han skulle komma och fixa några fel i lägenheten men jag är inte hemma i lägenheten är hemma i hulan : )
Så fick gå upp efter det.
Nu har jag iaf ätit frulle och duschat ska bara fixa mig. Väntar på att moster ska ringa så jag vet om jag ska till henne och kolla på saker eller om vi ska ta det imon ist.
Men jag måste iaf ner till försäkringskassan idag för att lämna moderskapsintyg som jag inte har lämnat än men det var ju bra det annars så hade jag fått ringa och ändra min adress hos dom och skit.
Så min barnmorska fick skriva ut ett nytt med den nya adressen ist : )

Aja nu får jag la fixa mig så jag blir klar någon gång kan ju inte sitta här hela tiden :P hehe.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0