10.05

Sovit gott inatt kan man ju inte säga att man har gjort. Vaknade vid halv 3 för att jag behövde gå på toa sen så gick jag och la mig igen och då börjar man självklart bli hungrig men jag vägrar äta mitt i natten, så bestämmer mig för att försöka somna om vilket var svårt. Somnade la tillslut men känns inte som jag har sovit något då jag var tvungen att andas genom munnen resten av natten. haha.
Sen så ringde min mobil vid 8 tror jag att klcokan va. Svarar inte gör har ingen aning vem det är som ringer och så självklart så ska dom ringa hem till mig med.
Då fick jag ju gå upp sätta på datan och kolla vem det var som ringde. Det var en som skulle komma och lämna köksluckorna till min lägenhet och han ville kolla om jag var hemma.

Jag sa att jag inte va hemma då blev han helt paff då jag svarade på hem nr : ) Men har inget hem nr till lägenheten jag sa till homom att det var mitt nr hem i hulan. Tihi så får hoppas på att dom inte ringder mera hit nu.

Då ska man iaf fixa sig för att dra till lägenheten med Johanna ska kolla om jag har fått någon post och så ska jag mäta lite i badrummet tror jag.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0