09.17

God morgon :)

Nu har jag varit vaken en timma eller något ätit frulle och satta precis på kaffet : )
Blir att hoppa in i duschen sen så man har gjort det, klockan 13.00 ska jag vara hos barnmorskan och då får jag höra min bebis :D.

Gårdagen blev inte som tänkt jag orkade inte åka till lägenheten och fixa det som jag skulle göra så blir att åka dit idag efter barnmorskan tror jag och sen vid 5 tiden så ska jag på midda hemma hos mormor :) Mumms.

Men jag var iaf hos pappa igår åt mat och så.
Myste med katten som sedan somnade på mig med magen i vädret och tassen över ögonen :) Så söt är han.
Nackdelen med det va ju att man hade hår överallt sen. BLÄ.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0