Tjoohoo

Gött nu har man sökt alla jobb som skulle sökas : )
Bra att jag fick det gjort annars så hade jag behövt göra det imon och det hade jag inte haft lust med :P hehe.
Men imon blir det nog en sväng till lägenheten iaf. Måste kolla om jag har fått någon post och slipa väggarna där jag har spaklat så jag kan börja måla sen.
Så man kan bli klar med det någon gång med.
Mar inte ricktigt fått tummen i röven till att börja med det för jag har ingen ork alls känner jag. Men jag vill ju ha det klart så fort som möjligt så man har en sak mindre att tänka på.
Så det e ju bara till att göra. Men det får bli av nu innan söndag iaf. Så e det bara.
Fy mig om jag inte har börjat innan veckan e slut. Då blir jag arg på mig själv.

Aja nu ska jag inte skriva mera om det.
För min del så händer det nog inte så mycket mera idag heller. Sitter la här vid datan och spelar lite sen blir det sängen och ligga och läsa innan det är dax att krama kudden : ) Och hoppas på att man kan somna inatt. Har så nedrans svågt att somna på kvällarna kan ligga och vrida och vända på mig i 3 timmar innan jag somnar vilket inte är roligt.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0