Gårdagen

Igår när jag och mamma va inne istan så köpte jag detta :)
 Dataväska

 Och en ny bh :)

Sen så var vi äöven och köpte det som vi behövde för att göra vårrullar :) så det blev en massa saker att göra igår.
När vi kom hem från stan så lämnade vi allt hemma och sen gick vi till affären där jag träffade Jimmie : ) Stog och tjötade ett bra tag och mamma stod och tjötade med några andra så det tog lång tid i affären. haha.

När vi äntligen kom hem så sytälde jag mig och stekte köttfärs och mamma fixade allt annat som skulle skäras.
Och så va vi i gång med vårrullarna. Och så bakade mamma bröd samtidigt med.
Här är lite bilder på allt :)



Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0