: )

Usch nu är jag trött. Kanske dax att gå in och lägga sig i sängen och läsa : ) Snart läst ut boken och den är sjukt bra.

Iaf, idag så gick jag upp halv 8 gjorde inte så mycket då slängde in en tvätt senare så åkte jag och sara till Allum och kollade runt lite och tur om hon har vinner 1400:- på spelautomaten. Fuskigt vill med. Jag spelade dock inte för vet at jag inte vinner något. haha. Har inte tur i något.
Sen när jag kom hem så gick jag och mamma till affären och handlade, fick handlat en massa till lägenheten så man har något att äta när man är där : )

När vi kom hem frånm affären stälde jag mig och gjorde tonfiskpaj "mumma" och när den var klar så satte vi på filmen som vi hyrde. OM LYCKAN, KÄRLEKEN OCH MENINGEN MED LIVET eller EAT PRAY LOVE som den heter på engelska :) Grymt bra va den så om du inte har sett den så rekommenderar jag den starkt :D

Well well nu ska jag göra mig klar för att gå och lägga mig och läsa händer ju inte sprcielt mycket just nu ändå. hehe.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0