16.20

Rebecca va precis här på en kopp kaffe och tjötade. Och så provade hon min balklänning som hon troligen ska köpa av mig :) Måste bara tvätta av den lite då det är några fläckar på den men dom går bort lätt.
Så då har man lite extra pengar. Skönt.

Och så va jag i väg med moster och körde vagnen och vaggan och lite annat till lägenheten. Så blir att åka och fixa vaggan nu någon dag så att den är klar :) Sitta och pyssla lite det är en massa tyg som ska sättas fast och risår som ska dras igenom så får se hur mycket tålamod man har till det. haha.

Och så måste jag ringa farfar och kolla om han kan köra tven någon dag och kolla om han vill hjälpa mig med att tapetsera och kanske måla en vägg i vardagsrummet.

Tjingenling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0