15.05

Kom nyss hem från ett besök hos barnmorskan sf måttet har ökat från 28cm till 31cm : )
Och hjärtat låg idag på 158.
Efter besöket hos barnmorskan så hade jag möte med min barnmorksa, soc tant, en från bvc i gråbo och en från spädbarnagruppen i alingsås. Vilket gick bra och det var kul att få se personerna jag kommer att få träffa sen.

Ska åka till spädbarnsgruppen i alingsås med min barnmorksa för att kolla hur det är där någon gång i mars och efter det så ska jag börja där : )
Samt att jag ska gå på föräldratfäff i mars bli 4 olika möten som jag ska gå på där jag får reda på en massa saker.
Det är många möten och fläng överallt men det får ju tiden att gå iaf : ) hehe.

Nä om jag kanske ska slänga in en tvätt eller något.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0