10.24

Asså seriöst. Hade en kille på facebook och han började skriva "va har du barn" du som inte har något jobb eller något. Stackars barn och bla bla bla. Du kommer att tröttna och ångra att du skaffade barn efter ett tag eller så och önska att du inte satt dig i den sitsen.
Han skrev en massa mera men la inte det på minnet. Varför skulle jag det liksom. haha.

Asså man bara hallå vem e han. Vem tror han att han är. Han känner mig inte, så varför lägga sig i. Är han avis eller vad. Vilka människor det finns säger jag bara.

Jag längtar sjukt mycket till min underbara bebis kommer och jag kommer älska honom/henne över allt annat. Kommer att göra allt för att den ska ha det så bra som möjligt.

Nä nu ska jag dricka kaffe och fundera på vad jag ska göra idag : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0