Snart så

Idag så var jag och Alicia på spädis :)
Mycket trevligt och Alicia tyckte det var
roligt att få träffa alla kompisarna :)

Vi tog även kort på barnen med tomte kläder.
Här är Alicia :)




Fick även ett kort på henne när hon står på knä :)




Annars idag så har jag inte gjort så mycket.
Denise, Lucas och Emilia kom på en kopp kaffe :)
Sen så va klockan nästan 7 och Lucas skulle sova och Alicia
fick på sig sin pyjamas drack sin välling och somnade :)

Så nu sitter jag här själv och väntar på att älsklingen ska komma
hoppas på att dom van matchen :)

Imon ska jag kanske ner till mamma och kolla i
förådet efter saker som jag ska ha.
För hon flyttar in till stan i januari :)

Well well jag ksnake ska hoppa in i duschen nu så
jag har det gjort :)

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0