This day

Alicia börjar bli bättre :) sjukt skönt!
Iaf idag så har det inte hänt så mycket
Mormor kom med frallor och drack kaffe.
Och självklart så hade hon med sig mat
Till Alicia som hon alltid har faten att jag har mat till henne.
Och så hade hon köpt en jätte fin jacka till henne :)
Bara för att hon vill att Alicia ska ha sina damasker på sig som hon stickat. Haha
Hr även tvättat det sista idag med så nu har jag ingen tvätt men à det dröjer inte länge så är det massa igen.
Så nedrans tråkigt att tvätta asså!!!
Men det måste ju göras.

På julen så ska vi till min moster :)
Ska bli riktigt trevligt.
Och dagen innan så ska vi ha uppe sitta kväll hos mig och spela bingo och äta gott.
Vad jag vet så blir set jag Fidde mamma och mormor syrran jobbar säkert.

Well well nu ska jag inget mer att skriva
Ska snart sova tror jag eller à iaf inom en timma.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0