Hon sa "pappa"

Igår sa Alicia "pappa" :)
Helt underbart när hon babblar på.

Och Alicia är fortfarande sjuk :(
Febern är borta men hon hostar hela tiden,
sover typ hela dagrna och sover hela natten.
Fast vissa nätter så får man ta upp henne och
lägga henne jämte.

Inte alls kul när mammas sessa är sjuk :(
Hoppas att hon blir frisk snart !

Idag så var jag på spädis men utan Alicia
hon fick vara hemma med sin far idag.
Har även tvättat idag och ska tvätta det
sista imon.
Skönt att bli av med all tvätt :)

Har även funderat på hur det blir på jul.
Hade tänkt ha julen hemma hos mig bara för att
det är första julen i lägenheten och Alicias första jul.
Men då blir det bara jag, Fidde, Mimmie, Alicia, mamma och
min morfar.
Lite tråkigt när det blir så lite :(
Så det kanske bli att vi drar till min moster ist,
om det är okej för dom då vill säga.
Lite roligare för Mimmie med så hon och Alma kan
leka :)

Väntar fortfarande på svar från moster så det
är bara att vänta och se hur det blir.

Det va la det jag hade tänkt att skriva just nu.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0