Dagen

10 dagar kvar : ) (Mer eller mindre)

Tog mig en promenad till barnmorskan idag i det fina vädret :)
Svettigt kan man ju säga att det var. Haha.

Hjärtljuden var lite för höga i början så fick ligga ner en stund och så kollade hon
igen och då va dom fortfarande lika höga.
Så fick sätta mig i väntrummet i 30 min och vila och så kollade vi hjärtljuden igen
och då va det normalt igen.
Tur det för hade dom fortfarande varit höga så hade jag fått åka in och bli
uppkopplad med CTG för att hålla koll.
Slapp det som tur va.

Men sammandragningarna kommer allt tätare nu men gör inte ont.

Nu väntar jag på att maten ska bli klar.
Efter maten blir det att åka till lägenheten och lämna det jag köpte på ullared.
Bilder på det jag köpt kommer upp när jag har fått upp allt och så.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0