21.36

Åkte till Partille i onödan "vi var lediga idag" Jag säger bara en gång till och vi är lediga och jag åker dit för att dom inte kan informera om det så tänker jag inte åka dit något mera.
Så ringde mormor och kollade om hon ville hitta på något och det ville hon. Så åkte till Lerum och mötte henne där så gick vi och kollade lite i affäreran och sen tog en fika.

Sen så har jag inte gjort så mycket mera idag. Tittat på tv typ. : )
IDOL är bäst säger jag bara. haha. Så kul att titta på folk som tror att dom kan sjunga. Tihi.

Aja blir la att krypa ner i sängen strax ska upp vid 7 imon. Åka till Partille och vara ett tag sen ska vi på studiebesök på swedish match sen HEM : ) hehe. 
Men det blir inte att hem och vila utan måste plocka undan en massa för dom ska in och borra hål och skit för dom nya elementen på fredagen morgon klockan 7.
Jätte roligt när man är ledig på fredagar och dom kommer hot coh ska bröta 7 på morgonen. Sova hemma -nej tack!!!!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0