18.46

Ja då har man inte skrivit på ett par dagar :P hehe. Men har inte orkat för har haft en hejdundrande huvudvärk :(
Som inte velat gå över, den smyger sig på lite gran nu med men inte lika farlig som dom senaste dagarna.

Idag har jag gjort absolut ingenting : ) Tihi. Bara slappat.
Imon blir det att åka till Partille igen börjar 13 gött det. Men på onsdag och torsdag så har jag heldagar. blä.
Och imon så kommer dom stänga av elen mellan 9-12 vad ska man göra då, det är ju den tiden jag är hemma kan ju inte göra något alls. Jätte jobbigt kan inte änns dricka kaffe : ( Buhuu.

Snart ska jag gå till affären hade jag tänkt annars så kommer det inte att bli av. hehe. Sen blir det att kolla på ullared, duscha sen krypa ner i sängen och läsa lite kanske. : )

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0