18.27

Usch va dålig jag har varit på att skriva men jag har inte orkat. har typ bara legat och vilat hela dagarna.
I fredags då låg jag och sov typ hela dagen/kvällen va vaken under idol 20.00 - 21.30 sen somnade jag igen. Snacka om att ligga och sova men skönt va det vill jag lova.
Samma va det typ på lördagen fast jag och mamma storstädade och rensade bland jackor och skor. Så man för kärnade att ligga och sova lite : )

Nu väntar jag på att Bingo Lotto ska börja och hoppas på att man kan få vinna något för en gångs skull. Hade ju varit roligt.
Efter det så blir det nog sängen och sova upp klockan 7 imon och till Partille till klockan 12 och vill inte vara där men måste.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0