07.37

Gårdaden var trevlig med lite kalas. Gammel mormor, mormor, moster, kusin, farmor och farfar va här : )

Fick ett samtal att lägenheten i gråbo är min med : ) Men det är ingen som vill att jag ska flytta dit, asså det spelar inte så stor roll för mig var jag kommer att bo eller så men det får ju en att tänka till för jag vet att jag kommer behöva hjälp när jag måste storhandla då jag inte har körkort och kan inte flänga runt med allt på bussar. Så nu väntar jag på att hon från förbo ska ringa mig igen angående när jag kan flytta in så ska kolla med henne om det har kommit ut några andra lägenheter eller om man ska ta denna nu ändå.

Mamma tycker att jag ska vänta och se om det kommer upp någon annan lägenhet närmare typ i lerum eller stenkullen. Och mormor tycker att jag ska flytta in i hennes rum. Haha vilket inte hade funkat i längden alls.
Och jag vill ha det mesta klart nu med lägenhet och allt eftersom jag är gravid.
Men a, hon ringer la inte förens på måndag så har ett tag att tänka på saken och se vad kompisarna tycker dom kommer ju hit imon på tjejmiddag.

Jag åter kommer la med något mera sen det är dax för mig att äta frulle och diska upp från igår för senare kommer morfar : )

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0