20.17

Inatt sov baby här, mysigt : )
Idag har jag inte gjort något alls typ bara slappat och färgat håret : ) Så nu är det rödare :D tihi.
Imon så ska jag till Partille på morgonen för att ha avslutning sen till Lerum då jag ska till banken först och efter det till barnmorskan, hade hoppats på att baby skulle följa med men han åkte in till sjukhuset igen.
Hoppas att det blir bättre med honom snart vill inte att han ska ha så ont. : (

Nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att klockan ska bli 9 för då ska jag kolla på NAVY CIS och efter det SOVA :D. Om man kan somna inatt då.
Det "sprang i benen" på mig så kunde inte ligga stil eller somna så det blev inte så många timmars sömn inatt.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0