Varför jag ?

Behandla andra som du vill bli behandlad själv eller hur ? Det är så det ska vara men hur många tänker på det, det är frågan ?!



Tänk om du kunde fatta hur dåligt du får mig att må vissa dagar.

Om du bara kunde se att jag gråter mig till söms nästan varje dag,
att du kan förstå att det krävs inte så mycket mera innan jag är borta,
borta ur ditt liv. Börjar om på ny kula med någon som inte behandlar mig
som skit någon som jag förkänar att leva mitt liv med.
Men nu är det ju så att jag älskar dig och vill inte lämna dig så jag vet inte
vad jag ska ta mig till. Min kropp kommer snart att säga ifrån att den inte
pallar med denna drama längre.

sometimes it feels like i just wanna give up.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0