Tisdag

Än så länge så känner jag inte att jag vill ha en cigg vilket är bra : ) Man jag lovar det kommer men jag ska inte ta ett bloss för det. Jag ska klara detta jag är stark :D hehe.

Btw har varit i partille idag. Började 13 men vi körde inte igång förens typ 13.30 och slutade 15.00 : ) Gött det.
Imon så har jag heldag vilket innebär 09.00-16.00 och det orkar jag absolut inte men måste ju gå.
Måste gå till affären och köpa mig ett månadskort och något att äta imon men har inte lust att göra detta just nu :P inget ovanligt.
Det är bara så tråkigt att gå till affären + att jag vet inte vad jag ska köpa för mat tills imon.

Kan inte bara klockan bli 20.00 så man kan titta på Fångarna på fortet och sedan gå och lägga sig. : )
Att man längtar tills man kan gå och lägga sig Cissie bara älskar att sova helst en timma mitt på dagen :P hehe.
Har dock inte gjort det idag så ska bli gött när man går och lägger sig sen. Men ser inte fram emot att gå upp vid 7 :( Blä.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0