Måndag

Ja idag då har man varit i partille igen då men idag så gick tiden fort : )
Vi fick sluta en halvtimma tidigare bara för att vi var så hungriga testade sushi idag och fy f*n säger jag bara dom två första bitarna gick bra men sen gick det inte ner. BLÄ aldrig mera.

Efter jag hade ätit så gick jag till guldfynd för att korta ner min klocka lite. Sen blev det att gå till skopunkten och självklart kommer man där ifrån med 3 par skor : )
Cissie är nöjd men har inte så mycket pengar kvar nu men men så är det ibland. Tihi.
Får vara glad att jag har nya skor : )

Vad ska man göra idag då, det återstår att se ska kolla på fångarna på fortet som kommer idag klockan 20.00 på 4an iaf :)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0