Broken

A man säger ju att fredagen den 13 är otursdagen. För min del så va det värkligen otur.
Min kille gjorde slut för att han hade tappat känslorna.
Hade känt på mig att det lutade åt det hållet sen en tag tbx och så var fallet.

Många står la och jublar nu för att det är slut.
"Detta ska firas" Man bara, hallå jag står här jag hör vad ni säger dra åt hell med er.
Fattar seriöst inte låt mit liv vara, låt mig vara för en gångs skull. Fattar ni inte att jag är ledsen ?!

Som nästan alla andra säger "Fattar inte hur du kan låta dig behandlas som du har blivit behandlad du är värd så mycket mera, värd någon som kan ta hand om dig någon som älskar dig mer än någonsin"

Oavsett om han har fått mig att må dåligt det senaste och att jag har gråtit mig till söms sen ett tag tbx så kommer jag alltid att älska denna kille.
Då undrar nog många varför och det kan jag inte svara på för jag vet inte varför han hade bara "DET".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0