16 augusti

Vad finns det att säga. Nu har det gått några dagar det börjar kännas bättre men jag saknar honom.
Han kommer alltid att finnas i mitt hjärta och jag hoppas på att vi kommer att vara kompisar.

I lördags så drog jag in till stan med Vio vi gick till Pc och träffade Johan : ) Tack Johan för en kanon kväll och allt skratt du gav mig det behövdes. :)

Just nu sitter jag i partille på "jobbgarantin för ungdomar" så gudomligt tråkigt. Men det är iaf gött att man slutar vid 12 och hemma innan 13.
Vad ska man göra när man kommer hem då ?! Tvätta, städa kanske ? Får se när man kommer hem.

Aja nu får jag la fortsätta med att kolla efter jobb.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0