Barn mässan och annat

Som vanligt så har jag inte skrivit på länge.
men men sånt händer.
Iaf så i lördags så åkte jag och alicia och sov hos min syster
i stan för att gå på baby och barn mässan på söndagen.
Vi skulle vara där tidigt men så blev det inte. haha.
Vi var där en kvart innan det öppnade iaf.

Det var en del att titta på på mässan och vi gick runt en del gånger.
Så hade träningsvärk på kvällen och under natten kan jag lova
hade även lite idag med :P.

Alicia fick en nova star mössa, filt och en tröja :) Fint fint.

Och en annan sak inte viste jag att det finns vaccin mot vattkoppor.
Men det finns det. Bra att veta.

Idag så var jag och Alicia på spädis mys mys.
Alltid lika kul att vara där. Men sjukt trött va man idag.
När jag var på vägen hem så skulle jag egentligen till Denise
och dricka en kopp kaffe men syrran ringde och hon och mormor
ville komma.
Så får gå till Denise någon annan dag vi sa på onsdag men skulle
tippa på att hon får komma hit isf för att Fiddes syster ska komma
med sina barn 3 st :)
Så det kommer att vara full rulle här. hehe.
Men kul kommer det att vara.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0