Mys dag i stan

Träffade Johanna och Alice inne i stan.
Vi kollade runt i affärer och fikade :)
Klockan bara sprang iväg och det var dax för
dom att åka hem.
Älsklingen kom med.
Och så skulle han åka hem, jag med va det tänkt men
träffade mamma en stund innan hon skulle träffa
sin gubbe och åka hem till honom.

När jag väl stod och väntade på bussen så var den 7min sen.
Men då ringde Taxen och sa att hon och Emil va på väg till stan.
¨Så jag sket i bussen och var med dom en stund ist. :)
Dom åt mat och sedan tittade vi lite i affärerna.
Vi gick till polan o.pyret och där köpte jag en tröja/tunika
till Alicia :) Och så klart så var den på REAN ;)

Skulle även köpa två presenter till det jag ska pyssla med
till Liv och Melwins dop.
Men så blev det inte får se om det finns kvar senare i veckan
så kanske jag köper det annars så får jag hitta på något annat.
Vilket kommer att lösa sig :P

Iaf tog bussen 18.30 hem och självklart så somnade Alicia
på vägen hem.
När vi kom hem fick hon välling och jag la henne i sängen,
sova ville hon inte göra hon låg och tjötade.
Och när jag gick in till henne gör att säga att nu är det natten,
så kände jag en stank, då hade hon ju bajsat. :P
Då kan man ju inte sova.
Byte blöjan på henne och la ner henne igen.
Och tjötet fortsatte men till slut så somnade hon iaf :)
Dock så tog det ett bra tag.

Pratade med min pappa förut med :)
Han hade köpt en resesäng och matstol så han kan passa
Alicia :)
Och så har han köpt en trehjuling till henne i 1års present :)
Han ska komma hit på fredagen den 4 maj.
Då hon fyller år.
Och vi ska ha kalas för Alicia på lördagen.
KAnske är dax att skicka ut inbjudningar eller iaf ringa och säga till
alla när det är.
Vilket jag nog kommer att få göra imon ;)

Änna dax att göra det nu :P
Well well nu har jag inte så mmycket mera att skriva.
Blev rätt så långt idag.
inte så kul att läsa en massa men så blir det ibland ;P

Tjingelig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0