Lördag

Idag så fick jag och Alicia upp vid 7.15 typ :)
Sen så väckte vi älsklingen och mimmie vid 8.40 för frukost med mannagryns gröt och ägg :)
Sen stack älsklingen och spelade fotboll.

Vi tog en promenad bort och kollade runt 12 eller något.
Regnade som fan när vi kom fram.
Hade iaf tur när vi gick dit men sen så kom det och vi var inte lite blöta nr vi kom hem.

Tack mormor för att du köpte ett regnskydd till vagnen :P
Annars så hade vi inte kunnat gå ut :P

Annars idag så har vi inte gjort så mycket.
Nu väntar jag bara på att klockan ska bli halv så jag kan mysa med lin baby och titta på film.
Och imon ska jag tvätta och mimmie vill säkert vara med :P
Så slipper göra det själv hehe.

Well Well nu blir det inget mera skrivande idag.
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0