Glad påsk

Hoppas alla har haft en trevlig påsk :)

Jag, Alicia och Fidde åkte till min pappa och åt middag.
Han bjöd inte på "påskmat" som man brukar äta
vilket jag var nöjd med. Samma visa varje år.
Inte så roligt. Han bjöd på sin gooooooooooooooooooa kalops ist.
Den e så J'VLA go asså.
Och han hade inte kryddat den så mycket för att Alicia skulle kunna äta med.
Och hon mummsade i sig den, tjofs sa det så var tallriken tom :D
Mammas matvrak :D

Hon fick ett påskägg utav son morfar med.
Jag fick fixa den :P klippte godiset i småbitar och så
fick hon en tandborste med. Kan ju säga att hon gillade
tandborsten mer :) Tihi.

Vi är även bjudna på dop för Liv och Melwin (Alicias kusiner)
Och jag har kommit på vad vi ska ge i present till dom.
Ska bli kul om det blir som jag har tänkt mig :P
Jag gillar ju att pyssla och hålla på så det ska nog gå bra.

Jag har nog mera att skriva men så tråkigt när inläggen blir för långa.
Men här är iaf en bild på Alicia som påskkärring.



Dock så ville hon inte ha den på huvudet i mera än 10sec
så hon hade bara sina "fräknar" :P

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0