Sittdelen

Det var ett tag sen man skrev nu.
Men så brukar det ju vara.

Iaf igår så tog vi den första turen i sitt delen :)
Alicia gillade det :)



Min lilla prinsessa : ) <3

Sen Alicia va sjuk så har hon inte sovit hela nätterna längre :(
När jag ammar henne och hon somnar och jag ska lägga henne
i sin säng så vaknar hon direkt och börjag grina :(
Det som gick så bra förut.
Så nu har jag fått ha vagnen uppe och låta henne somna i den
och ligga i den tills hon vaknar för att få mat igen.

Lite jobbigt att hon inte sover hela nätterna längre
men får hoppas att det vänder snart igen.

Och på dagarna sover hon typ bara 15 min sen upp igen och
så håller hon på.
Kan hon inte bara sova någon timma så man kan få något gjort ist.

Aja nu ska jag sätta på mig kläder för klockan 2 kommer min syster hit.
Och bara för att så kommer la Alicia att sova och vi ska gå ovh möta henne.
Men men.

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0