Min och Alicias dag

Idag så har jag och Alicia varit med min mormor : ) Hon kom och hämtade oss vid ca 11 i morse. Vi åkte till Lerum och tog en fika och kollade lite i affärerna. Mormor köpte två par tights, en mössa och en badräkt till Alicia :) Tack kära mormor. Efter det så åkte vi till Hulan och handlade och så gick jag (och Alicia) hem till mormor medans hon åkte och hämtade Edith (gammel mormor). Min pappa ringde även mig förut och sa att han hade fixat en bil så vi kan åka till Ikea och köpa bokhyllan jag vill ha :) Men jag var tvungen att fixa barnvakt innan :) Lite jobbigt då att Alicia vägrar ta flaskan. Hon tog den innan men nu vill hon absolut inte ha den :( Men det löser sig ändå. En promenad i vagnen med gudmor Rebecca gör säkert susen :) Jag får se till att inte vara borta så länge bara. Jag vet ju vad jag ska ha så det tar la inte så lång tid. Nu sover iaf Alicia och jag ska la snart gå och lägga mig jag med. Har inte sovit så bra dom senate nätterna så hoppas på att man kan sova gott inatt iaf. Min feber har iaf försvinnit men har fortfarande lite ont i halsen. Well well jag ska la göra mig i ordning för sängen nu. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0