Torsdag

Har haft en trevlig dag på spädbarnsgruppen.
Vi var bara 3 mammor idag men trevligt va det.
Efter mamma gruppen så gick jag och en mamma runt
i Alingsås och tittade lite i affärerna och så tog jag mig
en chai latte : ) Mumma.

När jag åkte hem så kom även Alicias pappa
han va här en liten stund och mös med henne.
Dock så va hon grinig och hungrig så va för det
mesta hos mig. hehe.



Glad ?

Nu ligger iaf fisen i soffan och sover, väntar på
att hon ska vakan så jag kan ge henne mat, byta
blöja och sätta på pyjamas och sedan sova :)

Är inte så trött så att jag kan somna men trött
e jag iaf.

Imon ska jag och fisen åka till Camilla och Björn
och lilla Hugo :) Ska bli mycket trevligt.
Va ett tag sen jag träffade som.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0