Söndag/måndag

Igår så va jag ute och åkte med mamma, moster, kusin Alma och Alicia.
Vi var först på rusta, där köpte jag stolsdynor efter det så åkte
vi till stallarna (kvibergsmarknad) och gick runt där.
Sen bar det av till klädkällaren :)
Och sen handla och hem igen.

Lagade mat till mig, mamma, mormor och syster.
Fast syrran låg och sov hela tiden hon va här för hon var så trött.
Iaf, jag bjöd på kyckling i ugn med fetaost mumms :)
Och så spelade vi bingolotto, som vanligt så vann vi inget :(

Idag så har jag varit på spädbarnsgruppen i alingsås.
Fick låna hem en bärsele så nu behöver jag inte tänka på att köpa mig en :)
Nu e jag hemma Alicia ligger och sover i liggdelen eller a sover och sover
tror hon börjar vakna nu.

Vad jag måste göra idag är att dammsuga och skura och gå till tvättstugan
och sätta upp en tid någon dag i veckan.
Hoppas det finns tid på torsdag eller onsdag.

Hörs senare och då blir det nog lute bilder med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0