Onsdag

Idag så har det inte hänt så mycket.
Skulle ta mig til lerum för att lämna papper,
men tiden bara sprang iväg så han inte.

Moster och kusin Alma kom på besök.
Vi gick en primenad men självklart så vill inte
min älskling sova.
Sen så kom även mamma hit.
Gjorde mat till henne och mig så klart.
Och så fick hon ta med sig min tvätt.
Så imon ska jag till lerum och lämna papper
och sen ehm till min mamma och tvätta :)

Nu sover Alicia i soffan.
Nu har hon sovit en stund får se hur länge det varar,
hon har bara sovit ca 5 min någon gång idag.
Man kan ju hoppas på en kanon natt ist.

Jag har en massa disk som vanligt men jag
tänker inte ställa lig och diska nu har inte alls lust med de.
Får bli imon eller något när jag kommer hem från mamma.

Nä nu ska jag fortsätta att slappa i soffan äta godis och gli tv : )

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0