Många dagar

Dålig uppdatering.
Men sov hos min mamma från torsdag till måndag.
Så har inte suttit vid datan så mycket, bara kollat fb lite.
På midsommar så åkte jag, Alicia, mamma och mormor
till stenkullen och toh lite lotter och pratade med folk.
Sen hämtade vi min gamelmormor och åkte hem
till mamma för att äta mat :)
Tog 5 generations kort med.
Dock så blev nog inget bra. Inte så lätt att få 5 st
tjejer att se bra ut på samma gång. Haha.
så det lär bli ett nytt kosrt rätt så snart :)

Lördagen så gjorde vi nog inget specielt.
Och på söndagen så åkte vi till Allum och shoppade lite :)

Måndagen så åkte jag till spädbarnsgruppen i Alingsås.
Och sen hem till mig.
Senare så kom mamma och mormor hit med lite saker
som jag hade handlit när jag var hos mamma och inte kunde
ta med mig när jag åkte till Alingsås.
Och självklart så hade mormor varit i ullared och handlat
lite till Alicia : )

Idag så har jag och Alicia varit i lerum från 9:00 tills för en
timma sen kanske.
Gjorde faderskapstest och sen så fick jag runt bara.
Blev en fika med morfar och sen bara gick runt.
Hem till mormors kompis och va där en stund.
Gick för att frammkalla två stora bilder på fisen som
är färdiga att hämta på fredag :)

Och nu e jag hemma och ska dricka kaffe.
Alicia ligger i babygymmet och spattlar men
börjar tröttna på att ligga där ser det ut som.

Skriver kanske senare igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0