Måndag/Tisdag

Igår efter spädbarnsgruppen så åkte jag hem till min mor :)
Hälsa på lite och passa på att handla när jag ändå va där.

Iaf när jag kom så fick fisen lite kläder.
Detta fick hon:


Det var från min mormor och syster.

Alicia är bortskämd kan man ju säga.
Men jag klagar inte, bara roligt att få massa kläder.

När jag åkte hem från mamma så kom Fidde (Alicias pappa).
Vi möttes i Lerum och tog bussen tsm till mig.
Han sov över här och åkte i förmiddags.

Jag, Denise och Lucas tog en promenad förut och köpte
en pizza att dela på.

Nu ligger Alicia och sover i liggeden men börjar att vakna.
Jag gör inte så mycket plockar lite bland hennes kläder.
Ränsar bort det hon inte använder och det som börjar bli
lite för litet. Hon kan fortfarande ha det mesta i stl50.
Men har börjat använda stl56 för har mer fina kläder i den stl.

Vad jag ska göra mera idag har jag ingen aning om.
Inte kul att bara sitta och inte göra något.
Kanske ska ställa mig och göra en kladdkaka.
Komma hit och äta och dricka kaffe ?

Nä men jag får la återgå till att fixa bland kläderna
igen dom ligger överallt. hehe.

Kommentarer
Postat av: Annica

Ebba har växt ur 50 för länge sen! Hon har 62 nu men kan fortfarande ha en del i 56 :)

2011-06-21 @ 22:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0