. . .

I torsdags så körde mormor mig till spädbarnsgruppen i Alingsås
för att susanne skulle hämta mig efter så jag fick med mig
packning vagnen och bilbarnstolen.
I fredags så tog Rebecca (Alicias gudmor) studenten : )



Efter studentfirandet igår så kom mamma och mormor och
hämtade mig hos Rebecca i Herrljunga och körde hem mig.
När jag kom hem så följde mormor med upp på en kopp
kaffe och så badade hon Alicia :)

Natten va okej tror jag. Dock så va det en idiot som höll på
att skicka sma och ringa mitt i natten och på morgonen
så har varit sjukt trött idag och haft ont i huvudet.

Idioten är Alicias pappa han är inte en idiot så men just då
va han det. Han vet att han inte ska ringa eller smsa mig mitt i natten
för har svårt att somna om och vaknar av ett sms.

Men en gång till och jag byter nr har jag sagt så hoppas att
han lär sig denna gången.
För det är inte första gången detta händer.

Just nu sitter jag och tittar på John Tucker must die
och Alicia ligger och sover :)
Så jag passar på att sitta vid datan och skriva här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0