110607

Ett tag sen jag skrev som vanligt.
Men har inte haft lusten att skriva när jag har haft tid till det.
Har blivit att jag tagit det lugnt och suttit vid datan och kollat annat.

Dom senaste dagarna så har jag självklart varit nere i Lerum
på lerumsdagarna och träffat Fidde (Alicias pappa) och Mimmie (halvsyster).
Och så åkte jag till mamma i söndags så att min syster och mamma fick
mysa med Alicia.
Och så kom Taxen (Johanna) till min mor och sen så körde min mormor
mig, taxen och Alicia hem till Gråbo :)
Taxen sov över här. Trevligt trevligt.
Så hon åkte hem igår kväll.

Idag har jag inte gjort så mycket sitter bara här i soffan.
Måste städa och så men jag har absolut ingen lust till det.
Städade lite igår när Johanna va här men då tog jag bara hallen och
lite av vardagsrummet.
Just nu ligger Alicia och sover och har gjort det sen typ 12.
Hon vaknar nog snart skulle jag tro.

Senare så ska jag tvätta och Fidde kommer hit.

Lite bilder från dom senaste dagarna: (klicka för att förstora)






Nu får jag sluta skriva alicia vakna nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0