110601

Idag så vaknade Alicia första gången vid 05.30 igen :)
Skönt att man får sova lite längre. Men det tog ett tag
innan jag somnade igår.
Men vi gick inte upp förens typ 10 :P
Efter jag hade fixat mig och henne så bar det av till lerum
för att titta på alla studenterna.

Efter det så gick jag, syster, mormor och jennie och självklart
Alicia och Tuva till ahlsens och åt lunch :)
Och sen så tog syster och jag bussen till kusin Andreas på
studentfirande.

Alla pillade och höll i Alicia kusin Elin höll henne för första gången
och även farfar höll henne för första gången men hon bara skrek :) hehe
Så farmor tog henne och så blev hon tyst. hehe.

Nu ligger fisen och sover och jag tittar på tv ska plocka ihop tvätten
som jag ska ta med mig till mamma och tvätta där imon.
Jag har en tvätt tid men skiter i den och åker till mamma ist.
Måste packa ihop det sista jag har hos mamma och mamma
vill gosa med Alicia hon saknar henne så mycket.

Imon så börjar även lerumsdagarna men blir nog inte att gå dit imon.
Kommer iofs gå förbi eftersom bussen stannar där.
Men på fredag så kommer jag nog gå dit och kolla lite och
träffa folket.

Så här såg Alicia ut idag :)


Btw hon är 4 veckor idag :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0