sprutan

I torsdags så va jag med Alicia på BVC.
Nu väger hon numera 6300g och är 60,5cm lång :)
Stora tjejen nu.
Och så fick hon 3 månaders sprutorna.
Hon va inte glad kan jag lova.

Fick ge henne lite tutte och så somnade hon i vagnen.
Mötte Taxen (johanna) på vägen.
Vi satte oss på kafet på torget och drack kaffe och så
åt jag en goooo sallad med.
Vi fick dricka kaffe på torget för att vattnet va avstängt hos
mig till 14:00.

När vi kom hem så gjorde vi la inte så mycket
bara degade.
Sen så blev det dax att laga mat det blev fiskbullar i hummersås
och potatis till så klart :)

Senare på kvällen så va Alicia inte så jätte glad
hon hade 38,4 graders feber :( Lillan då.

Och hon gav ifrån sig ett riktigt skratt tidigare på dagen med.
Jätte roligt att höra och jag har det på film med.
Helt underbart.

Hon sonade i vagnen och jag skulle bära över henne till
sin säng men då vaknade hon.
Så hon fick äta lite och så somnade hon igen.
Och då va klockan halv 1 eller något så jag givk och la mig jag med.
Johanna gick och la sig en timma efter eller något.

Och igår så gjorde vi inte så mycket va bara hemma.

En bild på Alicia från igår.


Vänta en månad eller två kanske ? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0