Some days

Dålig uppdatering som vanligt men har inte tänkt på bloggen.

Iaf så har det inte hänt så mycket.
Sist jag var på BVC så vägde Alicia 6300g och
va 60,5cm lång. Mammas tjockis :)

Inatt så sov fidde och Mimmie över här och dom ska
sova här inatt med.
Så trevligt att inte vara själv + att jag får gjort så mycket
mera när någon är här.
Jag kan städa utan att ha en skrikande bebis som vill
ha uppmärksamhet hela tiden.

Så idag har jag fått städat och diskat.
Fidde fixade maten så det slapp jag.
Men jag fixade frukosten och Fidde låg i sängen men det
är inget ovanligt.
Dom äldre är så trötta. Haha.
Fidde din gamla gubbe. Tihi.

Jo i söndag så kom farmor och farfar på besök.
Dom tog med sig en gurka från växthuset.
Så här stor va den ;) Haha



Och nu har hon börjat att suga på tummen med mer och mer,
och nappen tar hon bara ibland. :(
Vill inte att hon ska suga på tummen men jag kan inget göra :(
Fast det är så gulligt :)


Nu somnade Alicia gött gött.
Så jag ska sätta på mera kaffe nu och bara vara :)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0