Underbaringen

I toredags på spädbarnsgruppen så kom
Fidde på besök under fikat.
Då hade han med sig dessa fina till mig



Underbar e han och gudomligt fina e dom :)

Nu sitter jag här vid datan och så tittar jag på tv.
Ska ge fisen lite mat så kanske hon somnar så ska
jag fixa mikg för att åka till Hulan.
Kusin Sara ska ha midda hemma och så ska dom dra till stan
jag kan dock inte följa med har ju min skrutt men ska dit och äta iaf.
Blir la att gå till mamma och sitta där innan jag drar till Sara
men mamma e inte hemma och vet inte om syster jobbar men
har nykeln så kommer in iaf :)

Får se hur det blir efter om jag sover hos mamma eller om
jag ska åka hem. Jobbigt att bussarna inte går så ofta bara.
Men men.

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0